maandag 19 november 2012

Beste mama's en papa's en alle andere geïnteresseerden :)

We zijn vlotjes naar Wortel gereden zonder file. Na een uurtje zijn we veilig en wel
aangekomen. Nadat we onze zware koffers naar boven gesleept hadden konden we
onze kamers gezellig maken.
We maakten kennis met de dieren op de boerderij. Onze buikjes begonnen stilaan te
knorren en rond half 1 konden we smullen van een heerlijke maaltijd ( wortelsoep, fishsticks
met spinaziestoemp en chocoladepudding, mmmmmmmmmmmm)
In de namiddag stond de eerste activiteit op het programma: voor 2A dierenverzorging en 2B
zorgde voor het avondmaal en maakte zelf onze pistoletjes!
Kijk zelf maar eens op een aantal sfeerbeelden!
Tot morgen!

De juffen

8 opmerkingen:

  1. Hallo, kan er mij iemand zeggen waar ik die sfeerbeelden kan vinden ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan ze ook niet vinden ... :-(( Weet iemand het ?
    Misschien moeten ze nog woreden toegevoegd ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat ze nog niet geplaatst zijn of dat er iets is misgelopen tijdens het toevoegen :( Jammer, want ik had ook graag al wat foto's gezien...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk te horen dat alles daar goed gaat! Hopelijk slapen ze nu als roosjes!
    Dikke knuffel voor Zion Noah!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verrassing ! De fotoreportage laat mij mee genieten.jolien zei zaterdag driemaal: ik wou dat je mee kon gaan, Nona!....dus bedankt juf om dit te delen !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige foto's!! Ze hebben het naar hun zin zo te zien. Ik kijk uit naar de volgende foto's :-)
    Groetjes van de mama van Arjen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat jullie dit al delen met ons, we zijn toch benieuwd hoe het met onze kapoenen gaat en zo kunnen we een beetje volgen.Doen jullie Arne de groetjes van papa, mama en zijn zussen, een dikke zoen en tot morgen!!!!!

      Verwijderen
  7. Hey, het ziet er super tof uit daar! Hopelijk hebben jullie veel fun. De groetjes, aan onze kleine meid Anouk, van papa mama, en grote broer Yorben.

    BeantwoordenVerwijderen